دانلود گزارش تخصصی ویژه مسئولین مدارس+دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود گزارش تخصصی مدیران -معاونان اجرایی- معاونان آموزشی-سرپرست خوابگاه-مربی تربیت بدنی-نیروهای خدماتی و مربی بهداشت

دانلود گزارش تخصصی ویژه مسئولین مدارس+دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود گزارش تخصصی مدیران -معاونان اجرایی- معاونان آموزشی-سرپرست خوابگاه-مربی تربیت بدنی-نیروهای خدماتی و مربی بهداشت

دانلود گزارش تخصصی از بین بردن کژرفتاری های دانش آموزان

گزارش تخصص | جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲ ق.ظ | ۰ نظر


دانلود گزارش تخصصی چگونگی ازبین بردن کژرفتاریهای اخلاقی در دانش آموزان

فرمت فایل (word) و قابل ویرایش 

تعداد صفحات 25 صفحه

قیمت 2500 تومان

قسمتی از مجموعه

(ویژه معاونان آموزشی ومعلمان )

  چکیده

امروز، در نقاط مختلف دنیا، افراد زیادی از اختلالات اجتماعی رنج می‌برند و بیماری‌هایی چون افسردگی، اضطراب، پرخاشگری همچون بیماری سرماخوردگی روز به روز شایع‌تر گشته، سلامت اجتماعی افراد را به خطر افکنده است. اختلالات اجتماعی فرصت زندگی مفید و سالم را از افراد گرفته و عملکردهای رفتاری آنان را دگرگون ساخته و زندگی را چون کلافی سردرگم ساخته است و افراد معنی زندگی را به درستی درک نمی‌کنند. ازآنجا که هر معلولی از علتی نشأت می‌گیرد پس عدم سلامت اجتماعی نیز دارای علت یا عللی می‌باشد و از طرفی پیشگیری از بیماری مقدم بر درمان است. نتایج این تحقیق گویای این مطلب است که:

1-  بین سن دانش‌آموز و پرخاشگری رابطه معنی‌داری وجود دارد.

2-   بین شغل والدین و پرخاشگری رابطه معنی‌داری وجود ندارد.

3-  بین تحصیلات والدین و پرخاشگری فرزندان همبستگی معنی‌داری وجود ندارد.

4- همچنین بین سن والدین و پرخاشگری فرزندان، بین جمعیت خانواده و افسردگی  

     فرزندان و بین فقدان والدین و پرخاشگری رابطه معنی‌داری وجود ندارد.

5- بین موقعیت تحصیلی دانش‌آموز و پرخاشگری رابطه معنی‌داری وجود دارد

 

گردآوری اطلاعات( شواهد1)

برای آنکه بتوانم رفتار این دو دانش آموز را تغییر دهم و در امور اجتماعی آنها شاهد پیشرفتی باشم. ابتدا با خانواده های آنها (مادران)مصاحبه ای  کوتاه داشتم و از چگونگی برخورد شان با آنها و وضعیت فرهنگی ،اقتصادی و مشکلاتی که در منزل دارند صحبت کردم.در زنگ های تفریح با نزدیک شدن به آنها رابطه خوبی با آنها برقرار کردم و بعد از آن تقریبا سعی می کردم روزی یکبار رفتار و برخوردهای آنها را با هم کنترل کنم و اگر مشکلی پیدا می شد در صدد حل آن بر می آمدم. در حین کنترل سحر و فاطمه  رفتار های زیر را در برخورد آنها با دیگران مشاهده کردم:

رفتار پرخاشگرانه رایج که مشاهده شد عبارتند از:

۱) فحاشی با یکدیگر فریاد زدن

۲) به یکدیگر عنوان زشت دادن و همدیگر را تحقیر کردن

۳) زور فیزیکی علیه یکدیگر بکار بردن به عنوان مثال هل دادن-تنه زدن -با آرنج به کسی زدن

۴)تهدید یکدیگر

۵)نادیده گرفتن معلم در کلاس

۶)یکدیگر را نسبت به موضوع حساسی اذیت کردن-یک خصوصیت فیزیکی و یا موضوع خانوادگی

7)به حرمت خصوصی یکدیگر تعرض کردن- دفتر خاطرات خصوصی یکدیگر را خواندن

یافته های علمی:

تعامل یعنی تبادل اندیشه ها،باور ها و خواسته ها از طریق کلام و نمادهای غیر کلامی

تعامل در فرهنگ دکتر معین به معنی ربط دادن،بستن،بستن چیزی را به چیز دیگر،پیوند ،پیوستگی و رابطه بیان شده است.ص 189

تعامل از نظر واژگانی به معنای پیوند دادن ،مرتبط کردن و تماس برقرار کردن است.وقتی شما با کسی ارتباط برقرار می کنید به نوعی میان خود و او پیوند ایجاد می نمایید.

انسانها بنا به طبیعت موجوداتی اجتماعی هستند.بخش عمده ای از رضایت در کارها،بازی و زندگی خانوادگی به کیفیت ارتباط با دیگران بستگی دارد.اغلب آدمها به داشتن دوستان و خانواده ای خوشبخت بیشتر از داشتن امنیت حقوقی اهمیت می دهند.

 

فهرست مطالب

چکیده 6

گردآوری اطلاعات( شواهد1) 7

یافته های علمی: 9

عوامل دخیل در شکل گیری ارتباط: 9

موانع ارتباط: 10

رشد اجتماعی نوجوان: 11

وی‍‍ژگی های نوجوانی که به قدر کافی از محبت بهره مند بوده است: 11

ویژگی های نوجوانی که از محبت محروم بوده : 12

علل عدم تعامل یافتگی نوجوان: 12

محیط های نا مساعد خانوادگی: 13

پیشینه: 15

1-بررسی رابطه کژ رفتاری های اخلاقی-اجتماعی.. 15

محقق : سیامک مهابادی.. 15

خلاصه  یا فته ها ی پیشینه: 15

نتایج ویافته های این تحقیق به شرح ذیل می باشد : 16

پیشنهادها : 17

نتایج تحقیق : 25

پیشنهادات : 26

منابع. 28

 

جهت دانلود کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی