دانلود گزارش تخصصی ویژه مسئولین مدارس+دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود گزارش تخصصی مدیران -معاونان اجرایی- معاونان آموزشی-سرپرست خوابگاه-مربی تربیت بدنی-نیروهای خدماتی و مربی بهداشت

دانلود گزارش تخصصی ویژه مسئولین مدارس+دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود گزارش تخصصی مدیران -معاونان اجرایی- معاونان آموزشی-سرپرست خوابگاه-مربی تربیت بدنی-نیروهای خدماتی و مربی بهداشت

دانلود پیشنهاد ارزشیابی مشکلات املایی دانش آموز پایه ی پنجم

گزارش تخصص | پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر


دانلود پیشنهاد ارزشیابی مشکلات املایی دانش آموز پایه ی پنجم

 

فرمت فایل (word) و قابل ویرایش 

تعداد صفحات 3 صفحه

قیمت 2000 تومان

قسمتی از مجموعه

دانش آموزان اغلب در درس دیکته دچار مشکل هستند و اولیا و معلمان برای حل این مشکل به راههای متفاوتی متوسل می شوند مثلاً پند و اندرز دادن دانش آموز – تحقیر و سرزنش معلم و دانش آموز – افزایش تکلیف شب و غیره.

این روش ها مدتهای مدیدی است که در مدارس مورد استفاده واقع شده اما نتایج مثبتی را در بر نداشته است . من نیز از این امر مستثنی نبوده و در بین دانش آموزان خود با این مشکل برخورد کردم بخصوص دانش آموزی به نام (ک) که در درس املاء بسیار ضعیف عمل می کرد . (ک) در دروس دیگر در حد متوسط بود اما در درس املا نمرات خیلی پایین می گرفت در نتیجه بر آن شدم تا مشکل او را بررسی کرده و ببینم آیا می توانم برای رفع این مشکل چاره ای بیندیشم ؟

بیان راهکارها، پیشنهادات

برای حل مشکل ابتدا (ک) را مدتی در هنگام نوشتن درس املاء بطور خاص زیر نظر گرفتم و متوجه شدم که در هنگام نوشتن املاء یک حالت اضطرابی دارد که در پاسخگویی به دروس دیگر چنین حالتی در او وجود نداشت . برای ادامه بررسی ها به سراغ پرونده تحصیلی او رفتم و دفتر املاء او را بررسی کردم و به نتایج خوبی نیز رسیدم اینکه بیشتر اشکالات املایی او در تشخیص صداهایی است که چند شکل مختلف دارند .  با بررسی های به عمل آمده متوجه شدم که پدر و مادرش از یکدیگر جدا شده اند . تک فرزند است و والدین او از سطح سواد بالایی نیز برخوردار نبودند .


جهت دانلود کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی